Het idee om met Ad, uw persoonlijk thuismanager te beginnen is ontstaan in de periode dat ik volledig thuis was om voor mijn kinderen te zorgen. In die tijd heb ik ons huis gerenoveerd en uitgebouwd.
Omdat ik ben opgeleid tot meubelmaker en scheepstimmerman ging dat heel goed. Zo gebeurde het regelmatig dat mensen mijn hulp inriepen voor ondersteuning aan werkzaamheden rondom het huis, het gezin en de kinderen. In de hierop volgende jaren heb ik hier veel ervaring in opgebouwd en breidde de vragen zich zelfs uit. Mensen reageerden altijd zeer positief op mijn manier van werken. Ik richtte mij op het gehele plaatje, niet alleen het timmeren en schilderen, maar alles wat daarbij komt kijken. Het werk moest zo min mogelijk belasting geven, zodat het gezinsleven zo goed mogelijk door kon gaan.
In het jaar 2000 heb ik de stap genomen een eigen bedrijf te starten met Ad, uw persoonlijk thuismanager en heb mij volledig gericht op de vragen rondom gezin, huishouden en wonen.
Ad, uw persoonlijk thuismanager is er voor uw gemak. Die zaken, in en rondom uw huis, waarvoor u geen tijd heeft, of gewoon geen zin in heeft, kunt u aan hem uitbesteden. Hij loopt en denkt met u mee, biedt oplossingen voor knelpunten in de thuissituatie en steekt de handen uit de mouwen. U kunt hem inhuren per dag of dagdeel waardoor er wat rust en ruimte ontstaat in de drukte van alle dag.